Administrasie

Soos die naam aandui, vervul hierdie departement ‘n verskeidenheid administratiewe funksies en is dit een van die min departemente waarmee die student deurlopend, gedurende die volle studietydperk, baie nou skakeling gaan hê.

Die Departement Administrasie is ‘n kerndepartement wat tydens die student se studietydperk vir die administrasie van onder andere die volgende aktiwiteite verantwoordelik sal wees:

  • aansoek om toelating tot die instansie;        
  • amptelike registrasie as student;
  • amptelike studierekord (wysigings op amptelike rekords kan slegs hier gedoen word, bv. adresse, modulewysigings, ens.);
  • Universities SA (ou HESA)-aansoeke;
  • eksamenreëlings (wat onder andere behels eksamenroosters, eksamenlokale, ens.);
  • eksamenuitslae;
  • navrae tov punte van werkopdragte en semestertoetse;
  • navrae/inligting.







Mev Carina Bakker

Admin Beampte: Studentepunte

punte@aros.ac.za




Mev Annelie van der Vinne

Admin Beampte: Aansoeke en Toelatings

aansoeke@aros.ac.za


Mev Miemsie van der Westhuizen

Admin Beampte: Studente Administrasie

admin@aros.ac.za

Aros is by die Departement van Hoër Onderwys en Opleiding as 'n private hoër onderwysinstelling geregistreer
kragtens die wet op Hoër Onderwys, 1997. Registrasienr: 2012/HE08/001.