2025 |
Faktore wat tot die totstandkoming van die Middeleeuse universiteit as instelling bygedra het. |
Tydskrif vir Geesteswetenskappe |
2025 |
Bydraende faktore tot die vorming van die Christelike identiteit van 'n hoeronderwysinstelling: 'n Reformatoriese perspektief. |
TCW |
2025 |
Calvin’s use of the Scholastic Method from his Vision of the Church as Mother and School |
The Expository Times |
2024 |
Verdieping van die begrip
“tradisie” in Christelike
onderwys vanuit H.G. Stoker se
insigte. |
TCW |
2024 |
'n Inleidende perspektief op Kurrikulumstudies. Hoofstuk 3: Kurriklumontwikkeling op makro-, meso- en mikrovlak. |
Van Schaik Uitgewers. |
2024 |
Bullinger’s expression – praedicatio verbi Dei est verbum Dei, within his view of Scripture |
Skriflig |
2024 |
’n Kritiese beskouing van die
plek van Christelike hoër onderwys
in hoër onderwysstelsels |
Tydskrif vir Christelike Wetenskap |
2024 |
Kritiese evaluering van die onderrig van evolusie as evolusionisme vanuit die KABV vir Lewenswetenskappe. |
Tydskrif vir Christelike Wetenskap |
2024 |
Die historiesteoretiese verband tussen postmodernisme en marxistiese epistemologie: ’n Christelike perspektief. |
Koers |
2023 |
Die invloed van denklyne van die Duitse-universiteitsmodel
op hedendaagse kwessies binne
universiteitswese |
Tydskrif vir Geesteswetenskappe |
2023 |
Perspective on the Waldensians of the Sixteenth Century from the letters of John Calvin. |
The Expository Times |
2022 |
Quality of Religiously-Orientated Higher Education in South Africa. |
Perspectives on Educational Governance |
2022 |
Fundamental Anthropological Principles for Christian Universities: The image and likeness in Adam’s Beatific Vision. |
Tydskrif vir Christelike Wetenskap |
2021 |
Critical evaluation of Theonomist eschatology. |
Skriflig |
2021 |
Wêreldbeskouings: Die hantering van konflik deur middel van dialoog. |
Van Schaik |
2021 |
Assessment of Jean-Jacques Rousseau’s educational concept “natural inclination” from a Reformed worldview perspective. |
Tydskrif vir Christelike Wetenskap |
2021 |
Worldviews: dealing with conflict through dialogue |
In Societal Issues in the Curriculum. Potchefstroom: Van Schaik |
2020 |
Van Til se beskouing van Geskiedenis as antwoord op die Postmodernisme |
Tydskrif vir Christelike Wetenskap |
2020 |
Theodore Beza's Inaugural adress. Analysis. |
Internasionale joernaal |
2020 |
Reformatoriese lewensvise in Christelike wetenskap vakboek |
Fontein |
2019 |
Die Verslawing waaroor niemand mag praat nie. |
Fontein |
2019 |
The Idea of a For-Profit Private Christian University in South Africa.
|
KOERS |
2018 |
Quality Christian Higher Education: Challenges and aspects for consideration in Christian higher education institutions |
Aros |
2016 |
Epistemologie van Religie: Die wortel van godsdiensverskille. |
Tydskrif vir Christelike Wetenskap |
2015 |
HG Stoker se denke oor die gemeenskapsuniversiteit |
Tydskrif vir Christelike Wetenskap |
2014 |
Die Voorsienigheidsleer van Calvyn vanuit sy debatte |
Koers |
2013 |
Mens, waarom lyk die wêreld so? |
Christelike Media |
2013 |
Vertrekpunte van die Christelike geloof vir onderwysers. |
Aros Uitgewery |
2013 |
Om te mag dink: Relativisme en my skermutseling met die Waarheid. |
Aros Uitgewery |
2013 |
Die Voorsienigheidsleer van Adrio König: ’n Dogma-historiese beoordeling. |
Skriflig |
2012 |
Die voorsienigheidsleer van Augustinus |
Tydskrif vir Christelike Wetenskap |
2012 |
Samelewingsleer, aspekte van ’n Christelike samelewing |
Aros Uitgewery |