2025
|
Ná die voltooiing van hierdie module sal studente
- ’n ouderdomstoepaslike ontwikkeling van persoonlike en sosiale welstand kan motiveer;
- ’n godsdienstige sienswyse kan analiseer met betrekking tot die ontwikkeling van leerders se sosiale strukture;
- die verhouding kan vasstel tussen die ontwikkeling van leerders se persoonlike en sosiale welstand en Aros-waardes;
- aktiwiteite vir Lewensvaardighede kan ontwerp om persoonlike en sosiale welstand in die Grondslagfase te ontwikkel;
- die teoretiese begronding kan verduidelik van Liggaamlike Opvoeding in die Grondslagfase;
- die waarde kan evalueer van Liggaamlike Opvoeding vir die Grondslagfase-leerder;
- die ontwikkeling kan analiseer van groot- en fynmotoriese-vaardighede vir die Grondslagfase-leerder;
- Liggaamlike Opvoedingslesse kan ontwerp vir die Grondslagfase-leerder;
- die aanbieding van spesifieke aktiwiteite in die Grondslagfase kan analiseer;
- grootmotoriese-struikelblokke van kinders kan analiseer;
- die assessering van Liggaamlike Opvoeding in die Grondslagfase kan beskryf en evalueer;
- ’n gesonde dieet op ’n kritiese wyse kan beskryf, wat gegrond is op die belangrikste voedingstowwe en die spysverteringstelsel;
- maniere kan analiseer om gesondheidsorg te bevorder en gesondheidsprobleme te voorkom;
- veiligheid kan analiseer op en rondom die skoolterrein;
- die onderrig van gesondheid en veiligheid kan analiseer in die Grondslagfase; en
- die onderrig van gesondheid en veiligheid kan analiseer in Lewensvaardighede as vak.
|
After completing this module, students should be able to
- motivate an age-appropriate development of personal and social well-being;
- analyse a religious view on the development of learners individual social structures;
- establish the relationship between the development of personal and social well-being of learners and Aros values;
- design Life Skills activities for developing personal and social well-being in the Foundation Phase;
- explain the theoretical underpinnings of Physical Education in the Foundation Phase;
- evaluate the value of Physical Education for the Foundation Phase learner;
- analyse the development of gross and fine motor activities for the Foundation Phase learner;
- construct Physical Education lessons for the Foundation Phase learner;
- analyse the presentation of specific activities in Physical Education;
- analyse gross motor barriers of children;
- describe and evaluate the assessment of Physical Education in the Foundation Phase;
- critically discuss a healthy diet based on the crucial nutrients and the digestive system;
- analyse ways to promote health care and prevent health problems;
- analyse the teaching of health and safety in the Foundation Phase; and
- motivate the teaching of health and safety in the Life Skills subject.
|