Terug na bo

OWBS611 module-uitkomste

Jaar Module-uitkomste Engelse uitkomste
2025

Ná die voltooiing van hierdie module sal studente

  • diepgaande kennis kan toon van die onderwysbestuursteorie en betrokkenheid daarby as die grondslag waarop doeltreffende bestuurspraktyke in skole berus;
  • in gesprek kan tree met verskeie kennisbronne met betrekking tot leierskapstake, byvoorbeeld kommunikasie, motivering en die teweegbring van ’n ommekeer;
  • komplekse probleme met betrekking tot skoolleierskap kan identifiseer, analiseer en die hoof bied;
  • in gesprek kan tree met onderwysleierskapsteorieë, -style en -praktyke vanuit ’n Christelike perspektief; en
  • ’n raamwerk kan ontwerp vir ’n Christelike benadering tot skoolleierskap.

 

 

After completing this module, students should be able to

  • demonstrate in-depth knowledge of and engagement with education management theory as the basis of effective management practices in schools;
  • interrogate multiple sources of knowledge with regard to leadership tasks, such as communication, motivation, and bringing about change;
  • identify, analyse and address complex problems regarding school leadership;
  • interrogate educational leadership theories, styles, and practices from a Christian perspective; and
  • design a framework for a Christian approach to school leadership.