| Jaar | Kwalifikasie | Universiteit | |
|---|---|---|---|
| 2024 | Sertifikaat | Inleiding tot Navorsing Etiek | Ander |
| 2024 | Sertifikaat | Navorsing Etiek evaluasie | Ander |
| 2024 | Sertifikaat | Bybelkunde en filosofie | Ander |
| 2022 | Ph.D. | Uitdagings, belonings en hanteringstrategieë wat verband hou met onderwysers se welstand in die 21ste eeu | Universiteit van Pretoria |
| 2019 | Sertifikaat | Moderator | ICO |
| 2018 | Sertifikaat | Assessering | Edutel |
| 2014 | M.A. | Hoëronderwysstudie | Universiteit van die Vrystaat |
| 2004 | BA Hons. | Bedryfs- en personeelsielkunde | Noordwes-Universiteit |
| 2003 | BA | Bedryfskommunikasie | Noordwes-Universiteit |
| Jaar | Titel | Publikasie of uitgewer |
|---|---|---|
| 2024 | A Roadmap for Teacher Well-being: Empowering Student Teachers to Thrive in South African Schools | Journal of Educational Studies |
| 2024 | Gender issues and perspectives in the early years | JUTA |
| 2024 | Navigating Teacher Well-Being in Globalized Education: Challenges and Recommendations | International Conference on Educational Research |
| 2023 | 21st-Century South African teachers in turbulent educational waters | SA Journal of Education |
| 2019 | Seksvoorligting sonder sukkel | Juig Tydskrif |
| Datum | Title | Geleentheid |
|---|---|---|
| 2025-08-07 | Thriving in the fast lane, adapting to change Time - LO Colloquium | NWU - Aanlyn |
| 2025-01-19 | Learning on the rising tides: Inspirational approaches to education, creativity, harmonious collaboration, and deeper social connections | Sun City Resort, Sun City |
| 2024-11-20 | International Conference on Education Research, 21 – 22 November 2024, Cape Town, South Africa. Titel van navorsingsartikel wat in referaatform gelewer gaan word: : “Nurturing the Nurturers - Charting the Course for the Internationalization of Teacher Well-being” | Kaapstad |
| 2024-11-07 | Sowing the Seeds of Sustainability: An Examination of Teacher Well-being | Potchefstroom |
| 2024-08-28 | Die welstand van Suid-Afrikaanse onderwysers - SAOU Damesleierskapskongres | Port Elizabeth |
| 2023-11-07 | Empowering student-teachers to succeed in South African classrooms: a road map for teacher well-being | IMM Graduate school Parktown |
| 2023-06-26 | My identiteit as onderwyser | Tutors@Zwartkop |
| 2023-06-07 | Is ek 'n mens of 'n onderwyser? Ek is 'n MenseWyser - jou identiteit as onderwyser. | Speel-Speel Skool |
| 2023-05-11 | SAOU Webinaar vir Grondslagfase onderwysers - Post Covid Emosionele begeleiding vir onderwysers | Aanlyn |
| 2023-05-10 | SAOU Nasionale Bemagtiging: Die welstand van onderwysers | Aanlyn |
| 2022-11-07 | A Roadmap towards teacher well-being: empowering student-teachers to thrive in South African Schools | NWU Potchefstroom |
| 2022-10-26 | The well-being of 21st-century South African teachers: challenges, rewards, and coping strategies | Kaapstad |
| 2022-08-24 | Welstand van onderwysers | |
| 2022-04-05 | 'n Boer maak 'n plan - 'n onderwyser maak twee. Uitdagings van laerskool-onderwysers in die 21e eeu. | ICO Kongres |
| 2022-04-05 | Entoesiasme - is dit iets wat 'n mens eet? Die welstand van hoërskool-onderwysers: uitdagings en oplossings. | ICO Kongres |
| 2021-05-13 | Entoesiasme: is dit iets wat 'n mens eet? | Hoërskool Dinamika |
| 2019-10-23 | Expectations of Grade 10 learners of sexuality education | SAERA 2019 |
| 2019-08-22 | Sexuality Education: Grade 10 overview | Aros Kongres |
| 2019-07-09 | ICO bemagtigingsessie | GSDP |
| 2018-09-19 | Aros Navorsingsdag | Aros |
| Instansie | Vakgebied | Aantal Jare |
|---|---|---|
| Aros | Didatiek | 2 Jaar |
| Aros | Lewensvaardighede | 4 jaar |
| Aros | Onderig en Leer - Didatiek Honneurs | 1 |
| Edutel | Lewensvaardighede | 1 |
| Jaar | Modulekode | Modulenaam |
|---|---|---|
| 2025 | OLTP611 | Onderrig en Leer in Teorie en die Praktyk |
| 2025 | LVON412 | Lewensvaardighede-onderrig 4A |
| 2025 | LVON322 | Lewensvaardighede-onderrig 3B |
| 2025 | LVON222 | Lewensvaardighede-onderrig 2B |
| 2025 | LVON311 | Lewensvaardighede-onderrig 3A |
| 2025 | DIDA113 | Didaktiek |
| 2025 | PRAK432 | Onderwyspraktyk 4 |
| 2025 | PRAK332 | Onderwyspraktyk 3 |
| 2025 | WBSL511 | Wêreldbeskouingsleer |
| 2025 | LVON312 | Lewensvaardighede-onderrig 3A |
| 2025 | LVON111 | Oriëntering tot Lewensvaardighede-onderrig |
| 2025 | LVON212 | Lewensvaardighede-onderrig 2A |
| 2025 | LVON122 | Lewensvaardighede-onderrig 1 |
| 2025 | LVON422 | Lewensvaardighede-onderrig 4B |
| 2025 | PNAV631 | Opvoedkundige Navorsing |
| 2025 | NAVS611 | Inleiding tot Opvoedkundige Navorsing |
| 2025 | NAVT411 | Navorsingsteorie |
| Beroep | Instansie | Vanaf | Tot |
|---|---|---|---|
| Onderwyser | HTS Pretoria Tuine | 2014 | 2017 |
| Dissiplinehoof en Onderwyser | Hoërskool Fichardtpark | 2011 | 2014 |
| Departementshoof | Kimberley Boys' High | 2008 | 2011 |
| Skoolberader en Onderwyser | St Boniface Kimberley | 2007 | 2008 |