Jaar | Kwalifikasie | Universiteit | |
---|---|---|---|
2024 | Sertifikaat | Inleiding tot Navorsing Etiek | Ander |
2024 | Sertifikaat | Navorsing Etiek evaluasie | Ander |
2024 | Sertifikaat | Bybelkunde en filosofie | Ander |
2022 | Ph.D. | Uitdagings, belonings en hanteringstrategieë wat verband hou met onderwysers se welstand in die 21ste eeu | Universiteit van Pretoria |
2019 | Sertifikaat | Moderator | ICO |
2018 | Sertifikaat | Assessering | Edutel |
2014 | M.A. | Hoëronderwysstudie | Universiteit van die Vrystaat |
2004 | BA Hons. | Bedryfs- en personeelsielkunde | Noordwes-Universiteit |
2003 | BA | Bedryfskommunikasie | Noordwes-Universiteit |
Jaar | Titel | Publikasie of uitgewer |
---|---|---|
2024 | A Roadmap for Teacher Well-being: Empowering Student Teachers to Thrive in South African Schools | Journal of Educational Studies |
2024 | Gender issues and perspectives in the early years | JUTA |
2024 | Navigating Teacher Well-Being in Globalized Education: Challenges and Recommendations | International Conference on Educational Research |
2023 | 21st-Century South African teachers in turbulent educational waters | SA Journal of Education |
2019 | Seksvoorligting sonder sukkel | Juig Tydskrif |
Datum | Title | Geleentheid |
---|---|---|
2024-11-20 | International Conference on Education Research, 21 – 22 November 2024, Cape Town, South Africa. Titel van navorsingsartikel wat in referaatform gelewer gaan word: : “Nurturing the Nurturers - Charting the Course for the Internationalization of Teacher Well-being” | Kaapstad |
2024-11-07 | Sowing the Seeds of Sustainability: An Examination of Teacher Well-being | Potchefstroom |
2024-08-28 | Die welstand van Suid-Afrikaanse onderwysers - SAOU Damesleierskapskongres | Port Elizabeth |
2023-11-07 | Empowering student-teachers to succeed in South African classrooms: a road map for teacher well-being | IMM Graduate school Parktown |
2023-06-26 | My identiteit as onderwyser | Tutors@Zwartkop |
2023-06-07 | Is ek 'n mens of 'n onderwyser? Ek is 'n MenseWyser - jou identiteit as onderwyser. | Speel-Speel Skool |
2023-05-11 | SAOU Webinaar vir Grondslagfase onderwysers - Post Covid Emosionele begeleiding vir onderwysers | Aanlyn |
2023-05-10 | SAOU Nasionale Bemagtiging: Die welstand van onderwysers | Aanlyn |
2022-11-07 | A Roadmap towards teacher well-being: empowering student-teachers to thrive in South African Schools | NWU Potchefstroom |
2022-10-26 | The well-being of 21st-century South African teachers: challenges, rewards, and coping strategies | Kaapstad |
2022-08-24 | Welstand van onderwysers | |
2022-04-05 | 'n Boer maak 'n plan - 'n onderwyser maak twee. Uitdagings van laerskool-onderwysers in die 21e eeu. | ICO Kongres |
2022-04-05 | Entoesiasme - is dit iets wat 'n mens eet? Die welstand van hoërskool-onderwysers: uitdagings en oplossings. | ICO Kongres |
2021-05-13 | Entoesiasme: is dit iets wat 'n mens eet? | Hoërskool Dinamika |
2019-10-23 | Expectations of Grade 10 learners of sexuality education | SAERA 2019 |
2019-08-22 | Sexuality Education: Grade 10 overview | Aros Kongres |
2019-07-09 | ICO bemagtigingsessie | GSDP |
2018-09-19 | Aros Navorsingsdag | Aros |
Instansie | Vakgebied | Aantal Jare |
---|---|---|
Aros | Didatiek | 2 Jaar |
Aros | Lewensvaardighede | 4 jaar |
Aros | Onderig en Leer - Didatiek Honneurs | 1 |
Edutel | Lewensvaardighede | 1 |
Jaar | Modulekode | Modulenaam |
---|---|---|
2024 | OLTP611 | Onderrig en Leer in Teorie en die Praktyk |
2024 | LVON411 | Lewensvaardighede-onderrig 4A |
2024 | LVON222 | Lewensvaardighede-onderrig 2B |
2024 | LVON322 | Lewensvaardighede-onderrig 3B |
2024 | LVON312 | Lewensvaardighede-onderrig 3A |
2024 | LVON122 | Lewensvaardighede-onderrig 1 |
2024 | LVON421 | Lewensvaardighede-onderrig 4B |
2024 | LVON111 | Oriëntering tot Lewensvaardighede-onderrig |
2024 | DIDA113 | Didaktiek |
2024 | PNAV631 | Opvoedkundige Navorsing |
2024 | LVON212 | Lewensvaardighede-onderrig 2A |
2024 | NAVS611 | Inleiding tot Opvoedkundige Navorsing |
2024 | PRAK332 | Onderwyspraktyk 3 |
2024 | PRAK432 | Onderwyspraktyk 4 |
2024 | PNAV631 | Opvoedkundige Navorsing |
Beroep | Instansie | Vanaf | Tot |
---|---|---|---|
Onderwyser | HTS Pretoria Tuine | 2014 | 2017 |
Dissiplinehoof en Onderwyser | Hoërskool Fichardtpark | 2011 | 2014 |
Departementshoof | Kimberley Boys' High | 2008 | 2011 |
Skoolberader en Onderwyser | St Boniface Kimberley | 2007 | 2008 |