2025
|
Ná die voltooiing van hierdie module sal studente
- ’n diepgaande begrip van leierskapteorieë en –style kan toon en dit op die skoolkonteks kan toepas;
- verskeie inligtingsbronne kan ondersoek wat met leierskapstake verband hou, soos kommunikasie, motivering en om verandering in die onderwys teweeg te bring;
- komplekse probleme wat op skoolleierskap betrekking het, kan identifiseer, analiseer en hanteer;
- opvoedkundige leierskapteorieë, -style en -praktyke vanuit ’n Christelike perspektief kan ondersoek; en
- ’n raamwerk vir ’n Christelike benadering tot skoolleierskap kan ontwerp.
|
After completing this module, students should be able to
- demonstrate an in-depth understanding of leadership theories and styles and their application to the educational context;
- interrogate multiple sources of knowledge regarding leadership tasks, such as communication, motivation and bringing about change in education;
- identify, analyse and address complex problems regarding school leadership;
- interrogate educational leadership theories, styles and practices from a Christian perspective; and
- design a framework for a Christian approach to school leadership.
|