2026
|
Ná die voltooiing van hierdie module sal studente
- ‘n duidelike begrip toon van rekeningkunde se aard en funksies, die vermoë toon om die doel van Rekeningkundeonderrig in die Senior Fase te verduidelik en begrip toon van die rekeningkundige siklus en die rekeningkundige vergelyking;
- die beginsels en elemente van rekeningkundige sisteme kan omskryf, oorweeg en analiseer; die standaardprosesse en –metodes, wat gebruik word in die rekeningkundige praktyke van ‘n eenmansaak kan hersien; rekeningkundige prosedures tydens die opstel van ’n begroting vir ’n eenman-sake-onderneming kan selekteer, toepas en in werking stel, en dit in assessering weergee;
- oor die vermoë beskik om idees, rekeningkundige oplossings en bevindinge verbaal en geskrewe weer te gee deur van samehangende taalgebruik en die korrekte rekeningkundige formaat gebruik te maak, met ‘n inbegrip van kopiereg en plagiaat;
- oor die vermoë beskik om as deel van ‘n groep op te tree, ‘n beduidende bydrae lewer in die oplossing van rekeningkundige probleme en die uitvoering van take, en gesamentlike verantwoordelikheid aanvaar vir die uitkomste wat deur die groep gelewer is; en
- op so wyse optrede dat dit aanvaarbare etiese en professionele gedrag asook Aros se Reformatoriese waardes wat relevant is tot die onderwysprofessie en die veld van rekeningkunde weerspieël.
|
After completing this module, students should be able to
- demonstrate a clear understanding of the nature and functions of accountancy, possess the ability to explain the purpose of Accountancy instruction in the Senior Phase, and display an understanding of the accountancy cycle and the accountancy equation;
- define, consider and analyse the principles and elements of accountancy systems; review the standard processes and methods applied in the accountancy procedures of a one-man business; select, apply and implement accountancy procedures in the compilation of a one-man business budget, and review it during assessment;
- have the ability to reproduce ideas, accountancy solutions and findings verbally and in writing using coherent language usage, while applying the correct accountancy format, including copyright and plagiarism;
- have the ability to act as part of a group, deliver a meaningful contribution in the solution of accountancy problems and execution of tasks, and accept joint responsibility for the outcomes delivered by the group; and
- act in such a way that it reflects acceptable ethical and professional behaviour and Aros' informational values relevant to the teaching profession and the field of accountancy.
|