2026
|
Ná die voltooiing van hierdie module sal studente
- die koderings- en robotikakonsepte kan identifiseer en beskryf wat die Intermediêre Faseleerder volgens die voorgestelde KABV-vereistes moet kan bemeester;
- die koderings- en robotikavaardighede kan identifiseer en beskryf wat die Intermediêre Faseleerder moet kan bemeester en ontwikkel;
- op ‘n ontwikkelingsgepaste wyse onderrig en leer in kodering en robotika in die Intermediêre Fase-klaskamer kan beplan deur die korrekte metodes en onderrigmodelle toe te pas;
- oor ‘n kennisbasis beskik op grond waarvan hulle kreatiewe metodes kan identifiseer om ouderdomstoepaslike geïntegreerde lesse te beplan wat rekenaardenkwyses en 21ste-eeuse vaardighede sal ontwikkel; en
- tegnologie en tegnologiese kennis as ‘n gawe van God beskou wat verantwoordelik aangewend moet word op ’n wyse wat tot voordeel van die skepping strek.
|
After completing this module, students will be able to:
-
identify and describe the coding and robotics concepts that Intermediate Phase learners are required to master according to the proposed CAPS requirements;
-
identify and describe the coding and robotics skills that Intermediate Phase learners should be able to master and develop;
-
plan coding and robotics teaching and learning in the Intermediate Phase classroom in a developmentally appropriate manner by applying the correct methods and teaching models;
-
possess a knowledge base from which they can identify creative methods to plan age-appropriate integrated lessons that will develop computational thinking and 21st-century skills; and
-
regard technology and technological knowledge as a gift from God that must be used responsibly in ways that benefit creation.
|