2026
|
Ná die voltooiing van hierdie module sal studente
- die filosofiese grondslag van ’n Christelik-Reformatoriese kurrikulum kan vergelyk met die filosofiese grondslag wat ander kurrikulumoriëntasies onderlê;
- die ooreenkomste en verskille tussen Christelik-Reformatoriese kurrikulumteorie en -ontwerp asook die van ander geloofstelsels kan analiseer;
- diepgaande begrip van die kurrikulêre implikasies van ’n Christelik-Reformatoriese epistemologie toon;
- die kurrikulêre implikasies van Christelik-Reformatoriese antropologie kan bespreek; en
- ’n Christelik-Reformatoriese vak-/leerarea-kurrikulum in ’n spesifieke skoolfase kan ontwikkel.
|
After completing this module, students should be able to
- compare the philosophical basis of a Christian-Reformational curriculum with the philosophical basis underlying other curriculum orientations;
- analyse the similarities and differences between Christian-Reformational curriculum theory and design as well as those of other belief systems;
- demonstrate an in-depth understanding of the curricular implications of a Christian-Reformational epistemology;
- discuss the curricular implications of Christian-Reformational anthropology; and
- develop a Christian-Reformational subject / learning area curriculum in a specific school phase.
|