Aanlyn biblioteek


Bybelgetroue denke, vir vandag se onderwyser en môre se leiers.


Bybelonderrig in die Christelike Skool
Outeur: H.J.L. Momberg

Oorsig van artikel: Die artikel wys hoe Bybelonderrig die kern van die skool se leerplan vorm en elke aspek van die leerproses beïnvloed. Dit plaas die vak binne die raamwerk van die kultuuropdrag en verbond.

Kernwoorde: leerplan, invloed, kultuuropdrag, verbond, kernvak

Christelike norme en waardes in onderwys en opleiding
Outeur: W. C. van Wyk

Oorsig van artikel: Van Wyk bespreek hoe norme en waardes in ’n postapartheid-Suid-Afrika verantwoord kan word sonder om die Christelike grondslag prys te gee. Hy ondersoek die Grondwet, nasionale onderwysbeleid en moontlikhede om beginsels op nugtere wyse in skole te beliggaam.

Kernwoorde: waardesisteme, Grondwet, beleid, pluralisme, normatiwiteit

Die relevansie van God se soewereiniteit en verbond met betrekking tot die onderwys
Outeur: B.B. Aucamp

Oorsig van artikel: Aucamp koppel die leer van God se soewereiniteit en die verbond aan die wese en taak van die skool. Hy voer aan dat ’n Godgesentreerde, verbondsgebaseerde opvoeding die enigste volhoubare rigting is vir Reformatoriese skole.

Kernwoorde: soewereiniteit, verbond, roeping, orde, gesag

Die roeping van die onderwyser in die verbondsonderrig
Outeur: A. J. van Rooy


Oorsig van artikel: Hierdie artikel besin oor die historiese verbondsrol van onderwysers in Protestante gemeentes, en beklemtoon dat hulle getrou moet wees aan die belydenis én die kategese van verbondswese kinders ernstig moet voortsit. Dit verbind die gesag en samewerking tussen kerk, huis en skool in die opvoedkundige roeping.
Kernwoorde: verbondsgemeenskap, kategese, belydenisgetrouheid, onderwyserroeping, historiek

Die Swaard oor die Skool?
Outeur: A.L.A. Buys

Oorsig van artikel: ’n Kritiese besinning oor staatsinmenging in skole en die gevaar van ’n onderwysmonopolie. Die artikel pleit vir ’n onafhanklike skoolorde wat Bybelse beginsels beskerm en bevorder.

Kernwoorde: staatsinmenging, monopolie, onafhanklikheid, beskerming, beleid

Ds. Dirk Postma en Christelik-Nasionale Onderwys
Outeur: W. Postma

Oorsig van artikel: ’n Historiese oorsig van ds. Dirk Postma se rol in die stigting van Christelike skole en die invloed van die Afgeskeide tradisie op Suid-Afrikaanse onderwys. Dit belig ook sy nalatenskap in die ontwikkeling van Christelik-Nasionale Onderwys.

Kernwoorde: Postma, geskiedenis, Afgeskeides, nalatenskap, ontwikkeling

Gereformeerde Onderwys Enkele Aanwysers
R. van der Kooy

Oorsig van artikel: ’n Kort, praktiese gids oor wat ’n Gereformeerde benadering in skoolbestuur, dissipline en vakbenaderings beteken. Dit bied riglyne vir hoe hierdie benadering sigbaar kan wees in die alledaagse funksionering van ’n skool.

Kernwoorde: bestuur, dissipline, vakbenadering, riglyne, funksionering

Gesin en Skool
Outeur: P. Niemeijer

Oorsig van artikel: Hierdie stuk gee eenvoudige maar diepgaande vuisreëls vir gesonde kommunikasie en samewerking tussen ouers en onderwysers. Die fokus is op respek, duidelike rolle en die belang van gebed.

Kernwoorde: kommunikasie, respek, rolle, gebed, samewerking

Kerk en skoolonderwys in vier kerkordes
Outeur: P.J. Strauss

Oorsig van artikel: ’n Vergelykende studie van hoe vier gereformeerde kerkordes die verhouding tussen kerk en skool benader. Dit bied nuttige insigte vir beleid, bestuur en die plek van Bybelonderrig in openbare skole.

Kernwoorde: kerkorde, verhouding, beleid, bestuur, Bybelonderrig

Lewensbeskoulike differensiasie in die onderwys
Outeur: B. C. Schutte

Oorsig van artikel: Schutte bespreek die noodsaak van 'n duidelike lewensbeskouing as rigtinggewer in onderwys, veral deur ouerkeuse. Hy waarsku dat neutraliteit ’n mite is en dat Christelike oortuigings die hoofbeginsel moet vorm.
Kernwoorde: lewensbeskouing, differensiasie, ouerkeuse, normativiteit, neutraliteitherhaling

Praktykmaking van Christelik Onderwys
Outeur: P.H. Stoker

Oorsig van artikel: Die artikel verduidelik hoe beginsels prakties toegepas kan word in vakinhoud en klaskamerpraktyk. Dit beklemtoon dat alle leer onder Christus se heerskappy behoort te staan en dat vakke in samehang onderrig moet word.

Kernwoorde: beginselintegrasie, vakinhoud, samehang, klaskamer, toepassing

Skool en Geloofsopvoeding
Outeur: J. Van Bruggen

Oorsig van artikel: Hierdie artikel beskryf die gesin–kerk–skool-driehoek as onmisbaar vir geloofsopvoeding. Dit bied praktiese riglyne vir samewerking tussen ouers en onderwysers sodat kinders se geloofsvorming konsekwent bly.

Kernwoorde: gesin, kerk, samewerking, geloofsvorming, riglyne


Addressing Barriers to Learning 4: a South African Perspective
AI Approaches to Literacy in Higher Education: Chapter 1 - Generative Artificial Intelligence Policy for Academic Literacy in South African Higher Education
Assessering in Opvoedkunde
Best Practices of South African Public-School Leaders: a Holistic Legal-Based Practice of Excellence
Christian Scripture and Human Resource Management: Building a Path to Servant Leadership Through Faith
Classroom Management
Classroom Management: a Guide for Urban School Teachers
Curriculum: Theory and Practice
Decolonizing Methodologies: Research and Indigenous Peoples
Designing Qualitative Research
Designs for Research, Teaching and Learning: a Framework for Future Education
Doing Your Research Project: a Guide for First-Time Researchers 8
EBSCO eBook Education Collection
EBSCO eBook Subscription MasterFILE Premier Reference Collection
Education Management and Leadership: a South African Perspective
Educational Psychology
Educational Research: an African Approach
Educators Guide to School Management-Leadership Skills
Effective Management of a School Towards Quality Outcomes
Embracing Diversity Through Multi-level Teaching: For Foundation, Intermediate and Senior Phase
Financial Management in Education in South Africa
Fundamentals of Research in Humanities, Social Science and Science Education - a Practical, Step-by-step Approach to a Successful Journey
Fundamentals of Social Research Methods: an African Perspective 5e
Global Citizenship Education in Teacher Education: Theoretical and Practical Issues
Guidelines for Assessment Adaptation
Handbook of Faith and Spirituality in the Workplace: Emerging Research and Practice
How the Brain Learns Mathematics
How the Special Needs Brain Learns
How to Fix South Africas Schools: Lessons From Schools That Work
Human Resource Management in Education: Contexts, Themes and Impact
Inleiding tot die Onderwysreg 3R
Insigte Uit Opvoedkundige Sielkunde
Interviewing As Qualitative Research: a Guide for Researchers in Education and the Social Sciences
Introduction to Education Law 3R
Kurrikulumstudies : Ontwikkeling, Interpretasie, Plan en Praktyk
Law of Education 3
Leadership and Management Development in Education
Leadership in the African Context 3e
Learner Support in a Diverse Classroom 2: a Guide for Foundation, Intermediate and Senior Phase Teachers of Language and Mathematics (PILOT)
Making Sense of Research
Management and the Gospel: Luke’s Radical Message for the First and Twenty-First Centuries
Management in Early Childhood Education 3: a South African Perspective
Math Instruction for Students with Learning Difficulties
Mathematical Mindsets: Unleashing Students Potential Through Creative Mathematics, Inspiring Messages and Innovative Teaching
New Directions in Theorizing Qualitative Research: Theory As Resistance
NKJV, Maxwell Leadership Bible, Third Edition: Holy Bible, New King James Version
Ontrafel skryftekens
Organizational Culture and Leadership
Philosophy: a Students Guide
Practical Guide to Theoretical Frameworks for Social Science Research
Practical Research: Planning and Design, Global Edition
Practice of Social Research
Principles and Methods of Social Research
Psychology of Learning Mathematics: Expanded American Edition
Qualitative Research in Education: a Users Guide
Qualitative Research Methods for the Social Sciences, Global Edition
Research Methods and Methodologies in Education
Research Methods in Education
Research Methods in Special Education
Research Methods: the Key Concepts
Responding to the Challenges of Inclusive Education in Southern Africa 2
Sage Handbook of Qualitative Research in Organizational Communication
SAIDE: Curriculum: Organising Knowledge for the Classroom 3e
School Culture Recharged: Strategies to Energize Your Staff and Culture
School Principal: Visionary Leadership and Competent Management
Skilled Helper
Social Theory and Education Research: Understanding Foucault, Habermas, Bourdieu and Derrida
Talent Management in Education
Teacher As Classroom Manager: UNISA Edition
Total Quality Management in Education
Truth Speaks to Power: The Countercultural Nature of Scripture
Where Teachers Thrive: Organizing Schools for Success