Oorsig van artikel: Die artikel wys hoe Bybelonderrig die kern van die skool se leerplan vorm en elke aspek van die leerproses beïnvloed. Dit plaas die vak binne die raamwerk van die kultuuropdrag en verbond.
Kernwoorde: leerplan, invloed, kultuuropdrag, verbond, kernvak
Oorsig van artikel: Van Wyk bespreek hoe norme en waardes in ’n postapartheid-Suid-Afrika verantwoord kan word sonder om die Christelike grondslag prys te gee. Hy ondersoek die Grondwet, nasionale onderwysbeleid en moontlikhede om beginsels op nugtere wyse in skole te beliggaam.
Kernwoorde: waardesisteme, Grondwet, beleid, pluralisme, normatiwiteit
Oorsig van artikel: Aucamp koppel die leer van God se soewereiniteit en die verbond aan die wese en taak van die skool. Hy voer aan dat ’n Godgesentreerde, verbondsgebaseerde opvoeding die enigste volhoubare rigting is vir Reformatoriese skole.
Kernwoorde: soewereiniteit, verbond, roeping, orde, gesag
Oorsig van artikel: Hierdie artikel besin oor die historiese verbondsrol van onderwysers in Protestante gemeentes, en beklemtoon dat hulle getrou moet wees aan die belydenis én die kategese van verbondswese kinders ernstig moet voortsit. Dit verbind die gesag en samewerking tussen kerk, huis en skool in die opvoedkundige roeping.
Kernwoorde: verbondsgemeenskap, kategese, belydenisgetrouheid, onderwyserroeping, historiek
Oorsig van artikel: ’n Kritiese besinning oor staatsinmenging in skole en die gevaar van ’n onderwysmonopolie. Die artikel pleit vir ’n onafhanklike skoolorde wat Bybelse beginsels beskerm en bevorder.
Kernwoorde: staatsinmenging, monopolie, onafhanklikheid, beskerming, beleid
Oorsig van artikel: ’n Historiese oorsig van ds. Dirk Postma se rol in die stigting van Christelike skole en die invloed van die Afgeskeide tradisie op Suid-Afrikaanse onderwys. Dit belig ook sy nalatenskap in die ontwikkeling van Christelik-Nasionale Onderwys.
Kernwoorde: Postma, geskiedenis, Afgeskeides, nalatenskap, ontwikkeling
Oorsig van artikel: ’n Kort, praktiese gids oor wat ’n Gereformeerde benadering in skoolbestuur, dissipline en vakbenaderings beteken. Dit bied riglyne vir hoe hierdie benadering sigbaar kan wees in die alledaagse funksionering van ’n skool.
Kernwoorde: bestuur, dissipline, vakbenadering, riglyne, funksionering
Oorsig van artikel: Hierdie stuk gee eenvoudige maar diepgaande vuisreëls vir gesonde kommunikasie en samewerking tussen ouers en onderwysers. Die fokus is op respek, duidelike rolle en die belang van gebed.
Kernwoorde: kommunikasie, respek, rolle, gebed, samewerking
Oorsig van artikel: ’n Vergelykende studie van hoe vier gereformeerde kerkordes die verhouding tussen kerk en skool benader. Dit bied nuttige insigte vir beleid, bestuur en die plek van Bybelonderrig in openbare skole.
Kernwoorde: kerkorde, verhouding, beleid, bestuur, Bybelonderrig
Oorsig van artikel: Schutte bespreek die noodsaak van 'n duidelike lewensbeskouing as rigtinggewer in onderwys, veral deur ouerkeuse. Hy waarsku dat neutraliteit ’n mite is en dat Christelike oortuigings die hoofbeginsel moet vorm.
Kernwoorde: lewensbeskouing, differensiasie, ouerkeuse, normativiteit, neutraliteitherhaling
Oorsig van artikel: Die artikel verduidelik hoe beginsels prakties toegepas kan word in vakinhoud en klaskamerpraktyk. Dit beklemtoon dat alle leer onder Christus se heerskappy behoort te staan en dat vakke in samehang onderrig moet word.
Kernwoorde: beginselintegrasie, vakinhoud, samehang, klaskamer, toepassing
Oorsig van artikel: Hierdie artikel beskryf die gesin–kerk–skool-driehoek as onmisbaar vir geloofsopvoeding. Dit bied praktiese riglyne vir samewerking tussen ouers en onderwysers sodat kinders se geloofsvorming konsekwent bly.
Kernwoorde: gesin, kerk, samewerking, geloofsvorming, riglyne